Första gången...

Nu rök blogg oskulden, gick upp för 1½ timme sen ganska skönt att jag kan sova efter att jag jobbat natt.
Förr så kunde jag bara sova till 12 och va jävligt pissnödig då, nu är det som jag har en kran och kan bestämma själv när jag ska pinka.
Anna gick ner på stan och skulle träffa Matilda å kolla om hon får reklamera hennes kamera som har fått ett lite frispel. Kan sätta min högra på att hon kommer hem med ett linne, klännig, väska eller något annat som hon verkligen inte behöver!
Jag tror det va bra att ha min lillesyster inneboende ett tag här, Anna lagade faktiskt mat idag! Hennes specialare spagetti och köttfärssås(läs gryta)!

Word out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0