Lite allt möjligt...

Sådär med min lista för nån dag sen så har jag gjort två punkter nu.
Åkte till mormor och nyss damsög jag lite.

Angående min dator så kommer det en budfirma å hämtar den mellan 18 och 22 ikväll, jippieee.
hur klarade folk sig förr i tiden utan dator? känns som det fattas nått av kroppen när man inte kan använda datorn.
Ikväll blir det nog lite hockey på tv å sen hämta anna. Undra om man skulle ringa till polla å se om han kommer å ser på hockey? Men han kanske är sjukt upptagen.
 
Imorrn så ska det visst bli julfint här hemma å någon sa nått om ett nintendo wiee. julfint kan det bli, men om det blir ett nintendo är tveksamt.

Nahe dags att sätta sig i min gropp i soffan innan den kalnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0