otrött

                                               


Skulle ju jobbat natt i natt men kände mig inte riktigt bra igårkväll så jag va hemma, men jag hade ju sovit till klockan 15 för att jag skulle jobbat natt. Nu märks konsekvenserna, kanonpigg vilket inte hon jag bor med är så nu ligger jag på soffan.





                                                                            393966-1                  5-2                   393966-2    


Hästenmatch igår mot haninge hade ju tippat 8-3 men 5-2 är skapligt. Det dröjde ända tills slutmiunten innan hästen drog ifrån på resultattavlan. Att man förlorar första perioden med 1-2 och vinner skotten med 20-4 är helt otroligt, haninges keeper va duktig å hästen hade lite oflyt. Haninge spelar oftast en riktigt tråkig hockey ofta bara puck ut som går till icing. Känns inte riktigt som ett lag för allettan men vilket lag gör det i div1d? hästen och väsby som är LITE under isen. Man lär sig nått nytt varje dag 2+2+2 på wibner för slagsmål har jag aldrig sett tidigare.
Sen till domarn, ta för det som är utvisning så slipper du bara ta kompensationsutvisningar hela tiden!
Ps Tobbe samuelsson kommer att bli nått, bara så ni vet!
ps2 (inte tv-spelet) 18 raka segrar!

Blev lite rörigt!

Kommentarer
Postat av: Polla

2+2+2, konsikventerna av ett slagsmål... :-)

2007-12-10 @ 15:54:09
Postat av: Markus

haha ska vi se fotbollen på onsdag?

2007-12-10 @ 21:21:07
Postat av: Polla

Bra Franka, nu blev det rätt... Med tanke på att det var ditt första inlägg kanske vi ska ha överseende med stavning. En gång är ingen gång..

Är det inte bortamatch på onsdag? :-)

2007-12-10 @ 23:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0