vad ska man göra idag?

Först hade jag tänkt gå till sängen å sova ett par timmar till, vaknade precis på soffan. Soffan är grymt skön att sova i vi skulle ha struntat i att köpa ny säng å tagit varsit täcke och sovit i soffan varje natt istället.
Ikväll måste jag nog träna lite annars blir nog polla grinig;)
Fast innan det så har jag lite grejer och fixa med.

1. Tvätta motorcykeln innan vintern(det måste va snö för att det ska kallas vinter)!
2. Städa lite här hemma(skulle behövas "Det man skulle gjort igår kan man göra imorgon")
3. Åka till mormor och lämna nån greja som jag skulle gjort förra veckan.
4. Handla julklappar! Så skicka hit era önskelistor nu så ska vi se vad tomten kommer med.
5. Borra upp en kabelkanal från tv:n ner under tv-bänken.
6. Sätta upp lister i köket och i sovrummet (Nu var det så länge sen jag höll på med det där så nu tänker man inte på att det inte finns några lister)


Någon dator kunnig som vet vad som kan ha hänt med min dator? Det är en bärbar som skärmen har blivit tonad massor! Så man ser inte vad man gör på den om man inte har en lampa preics ovanför skärmen. Och detta hände under ett par timmar och jag har inte ändrat någon inställning, tur att jag hade en gammal datorskärm jag kunde koppla i! (men den bärbara funktionen har numera upphört)
Och på företaget atea måste dom ha sjukt mycket att göra! började ringa dit vid 15 igår, Då säger en kärring att vi har mycket just nu blablablabla slå in dit nummer så försöker vi ta kontakt med dig! hell no
Så fan ta om dom ringer kl8 nu å väcker mig!

Kommentarer
Postat av: Macke

Hahaha faan! Köp min data då?

2007-12-11 @ 15:51:23
Postat av: Älsklingen

Jag kan slå vad om att du inte har gjort ett skit av din "att göra lista"?! ;) Pussssssssssss

2007-12-12 @ 16:39:17
URL: http://annalarsson86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0