Det va ett tag sen....nu är det slut

Som ni ser är jag tillbaka efter alla påtryckningar från fans värden över! Helt sjukt!

Men iaf som ni kanske vet så har jag och Anna valt att gå skilda vägar! Så är livet ibland, men ni ska veta att vi är jättebra kompisar fortfarande!  Men vi har inte börjat dela upp saker änu. Tror vi kommer bli sjukt osams då och börja bråka om vem  som ska få de hela glasen och vem som får de trasiga mm.

Nae som ni kanske förstår så ville jag bara rivstarta lite....
Anna är ju mitt lilla hjärtegull!!

Idag har jag vart på systematisk brandskyddsutbildning det va lika kul som det låter.

Vi åkte inte något V.I.P tåg på vägen hem, vi fick stanna å vänta på allt som kan gå på räls tror jag, Bygg mer räls!!

På kvällen blev det lite slappa på soffan. Va skit trött ett tag men nu är det andra grejer på gång, vart tog allt det trötta vägen???

Serie premiär på lördag på konstgräset vid idrottsparken, undra hur det kommer gå. Kan knappast börja sämre än förra året med sjukt mycket förluster i början.
Så jag vill se alla mina bloggfans på plats!

Fick rådet av den jag bor med på helgerna att jag skulle försöka räkna får, så får det bli!


Kommentarer
Postat av: Zlatan

Skönt att se att du är tillbaka!

2008-04-18 @ 05:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0