Fredag...nära döden

Imorgon är det lördag, bara så ni vet.

Jobbar förrmiddag i morrn vilket är det värsta som finns.

Snart kommer Anna hem från stockholm å jag ska gå å sova.

Blev ett par mil på bågen idag ut till arkösund å tillbaks, åkte till halvars å tog en glass sen vidare mot tobbe å linda
Tobbe försökte få igång sin nyinköpta gräsklippare, gick sådär.

Fick lite grillat mycket gott, när vi satt där på altanen så hör vi nått som rör sig bland buskarna, kollar ditåt där kommer 3st stor jävla ÄLGAR!!! dra åt fan va stora dom är.

Lindas mor å far va där å käka också, verkar som lindas pappa är nån form av älgexpert. Han blev helt till sig.



Match imorrn kuddby borta, känns som det finns lite å slipa på från förra matchen....

Kommentarer
Postat av: lisa

Ha en forsatt trevlig kväll! :)

2008-04-25 @ 22:38:26
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

Ha en trevlig helg!

2008-04-25 @ 22:38:28
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Postat av: Polla

Jag kan se Inge framför mig, stå och hytta med höger pekfinger och vara alldeles till sig för några älgar!

Varför har inte Franka ringt i helgen, duger man inte längre? Eller är det för att du inte vill låna ut bågen?

2008-05-04 @ 20:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0