Helgen mm

I fredags så va det poker å bira hos macke, gick väl bra i början men sen tappa jag skärpan lite å ville ha tillbacks mina marker. Då gick det som det gick.

Lördagen så bar det av till IKEA å handla garderober å lite annat tjaffs. På kvällen åkte vi till tobbe & linda å grilla lite, sjukt gott. Blev några bira till maten å sen va det hockey.

Söndag gick upp klockan 6 å började skruva lite garderob, min granne va kanske inte lika nöjd , det lät iaf som det när han började hammra i samma takt som jag gjorde, fast han slog i väggen å jag på den gammla garderoben. Så jag började fixa lite saker som inte lät så mycket ett par timmar. Sen började jag banka ordentligt å grannen spelade musik ordentligt.

Men i morrn så ska överskåpen då ska vi se vad han hittar på!

har sjukt ont i händerna efter en dags skruva med bara skruvmejsel eftersom pappa har snott min skruvdragare och tappat bort nyckeln till verkstaden så det gick inte hämta en till.

Kommentarer
Postat av: Zlatan

Skills

2008-05-11 @ 20:15:55
Postat av: Zlatan

Fan va vi spelar poker

2008-09-09 @ 20:45:24
Postat av: Zlatan

Poker på fredag igen?

2008-09-23 @ 10:03:16
Postat av: Franca :)

hej :)

sökte på ditt namn och blev förvånad att någon mer än jag heter franca! det är ju trors allt ett ovanligt namn och du är nog den första som jag hört heta franka. själv stavas jag "franca" med c.

besök gärna min blogg.

2010-01-03 @ 18:03:12
URL: http://frrankiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0